=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

Ima da napravim veselje, samo da se on probudi iz kome: Đani uz Darka Lazića u najtežim trenucima




- Baš me pogodilo, najiskrenije. Ja volim da popijem, svi znaju, ali imam vozača svog. Ako voliš da popiješ, popij, ali ostavi auto, sedi u taksi, tako i decu vaspitavam - rekao je Đani.

loading...



Darko Lazić doživeo je u utorak, 23. oktobra, doživeo je teške telesne povrede nakon saobraćajne nezgode, pri čemu je smešten u Kliničko-bolnički centar u Zemunu. Uz pevača su članovi porodice, prijatelji, između ostalog i njegov kolega Radiša Trajković Đani.

- Bio sam u bolnici da se koliko toliko raspitam preko doktora, on je u šok sobi, ne mogu da uđem tamo. Baš me pogodilo, najiskrenije. Ja volim da popijem, svi znaju, ali imam vozača svog. Ako voliš da popiješ, popij, ali ostavi auto, sedi u taksi, tako i decu vaspitavam. Ima da napravim opštenarodno veselje samo da se on probudi iz kome, i ja sam imao udes i imao osam rebra slomljenih i vilicu na tri dela, sve to zaraste, samo da on bude psihički dobro i biće sve okej - rekao je Đani za emisiju "Premijera".

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design