=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

Ponosna sam na tebe koliko si jak: Darkova kuma objavila emotivnu poruku podrške Laziću (VIDEO)



- Tebi se veruje i veruje se u tebe! Ne sekiraj se ni za šta, samo budi dobro, sve će ovo proći i zajedno ćemo svi u pobede, jer ti i jesi rođen za pobede!

Darko Lazić doživeo je u utorak, 23. oktobra, tešku saobraćajnu nezgodu, a zbog povreda koje je zadobio prebačen u Kliničko-bolnički centar u Zemun gde se lekari bore za njegov život. Pevačeva kuma, pevačica Andreana Čekić oglasila se na Instagramu i uputila Darku reči podrške uz emotivan video gde on pokazuje kako je na ruci istetovirao "Moj kum"

loading...



- Znaš šta, kume. Ponosna sam na tebe koliko si jak! Kad budeš ozdravio, pročitaćeš ovo i videćeš ovu masovnu ljubav koju ti šalju ljudi širom sveta! Znaćeš koliko si ti ustvari VOLJEN! Svi te vole! Nikad drugačije nije ni bilo! I jedva čekam da te ništa ne boli, da mi se nasmešiš i da me pitaš šta sam danas jela. I jedva čekam da završiš album, pa da napuniš Arenu (što bi rekao Đani: za bolje i nismo)! Nasekirao si nas sve, ali to si ti, ti to ne radiš namerno, samo si blentav i mi te volimo i razumemo. Danas je sunčan dan i znala sam da ćeš biti dobro, jer ti si deo mene, ti si duša moje duše i osećam te. I znam da ti takođe osećaš svu ovu ljubav i nikad me nisi izdao. Ceo dan slušam tvoje pesme da dostignem što lepšu emociju i znaš šta - radi! Ti pevaš najlepše, najmilije, najiskrenije na svetu celom! Tebi se veruje i veruje se u tebe! Ne sekiraj se ni za šta, samo budi dobro, sve će ovo proći i zajedno ćemo svi u pobede, jer ti i jesi rođen za pobede!  VOLIM TE I VOLEĆU TE I KAD UMREM I U SVAKOM SLEDEĆEM ŽIVOTU TE VOLIM ISTO!!! Tu sam - napisala je Andreana.

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design