=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

ŽENA ZATEKLA MUŽA NA GOMILI SA SVOJOM ROĐENOM SESTROM: Njegovo objašnjenje će vas ZAPREPASTITI!




Brak je jedna od najlepših životnih faza koje ljudima mogu da se dogode. Ipak, neki ga ne percipiraju tako, pa zato varaju svoje partnere. Potrebno je manje od minuta da se nekome uputi lepa reč, ali ta lepa reč može zauvek ostati u glavi osobi kojoj ste tu lepu reč uputili.

Evo jedne kratke priče o tome koliko su poštovanje i briga prema partneru važni kako bi se otklonili svaki nesporazum i sumnja u odnosu.


Žena se jednog dana vratila kući s posla i zatekla svog muža kako je vara, i to sa njenom rođenom sestrom, kojoj nije išlo baš najbolje u životu. Kada ga je pitala da joj uputi poslednje reči, on je rekao nešto što bi moglo da vas natera da razmislite dva puta pre nego što ga osudite.

Ušavši u kuću i zatekavši ga na delu sa drugom ženom, i to sestrom, bila je šokirana do srži.

- Ti si nezahvalna svinja - plakala je.

- Kako se usuđuješ da uradiš to meni - vernoj ženi, majci tvoje dece. Ostavljam te! Želim razvod!


loading...



Suprug joj je na to odgovorio:

- Ljubavi, sačekaj samo minut da ti objasnim šta se desilo.

- U redu. Samo napred, ali znaj da će ti to biti poslednje reči koje ćeš mi uputiti - rekla je ona.

Onda je on počeo:

- Krenuo sam kući kolima i ova mlada dama, tvoja sestra,  me je zamolila da je povezem. Izgledala je tako loše i bespomoćno da sam je putio u kola. Primetio sam da je bila veoma mršava, slabo obučena i prljava. Rekla mi je da tri dana nije jela. Zato sam je doveo kući i podgrejao joj hranu koju sam juče spremao za tebe. Onu istu koju ti nisi htela da jedeš jer se bojiš da se ne ugojiš. Jadna devojka ju je u jednom zalogaju pojela.


- Pošto joj je bilo potrebno kupanje, predložio sam joj da ode pod tuš. Dok se kupala primetio sam da joj je odeća prljava i pocepana. Onda sam joj našao tvoje brendirane farmerke koje ti ne nosiš godinama jer kažeš da su ti mnogo tesne.

- Dao sam joj i tvoj donji veš, koji je bio tvoj poklon za godišnjicu braka, a koji ti takođe ne nosiš jer ja nemam dobar ukus. Našao sam seksi bluzu koju ti je moja sestra poklonila za Božić, a koju ti ne nosiš samo da bi nju nervirala i takođe sam joj dao ove preskupe čizme koje si kupila, a koje ne nosiš samo zato što neko na poslu ima iste takve.

Uzeo je pauzu da udahne vazduh, pa je nastavio:

- Bila je mi je toliko zahvalna za pomoć, da me je sa suzama u očima pitala"Molim te, imaš li još nešto što tvoja žena ne koristi?"

Kao što možete da pretpostavite, i muž je bio to što žena ne koristi, te se prepustio ovoj devojci kojoj je pomogao u nevolji.

Izvor:  kutaknet.com

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design