=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

INTEGRALNI KRUH KOJI SE NE MJESI - Jednostavan i brzinski, pomješate sastojke i samo ga ostavite da sam odradi svoj posao. A što je najbitnije ispadne prefin iz prve!


Jednostavan i brzinski, pomješate sastojke i samo ga ostavite da sam odradi svoj posao. A što je najbitnije ispadne prefin iz prve!



Sastojci

– 400g brašna (200g mekog, 200g integralnog)
– 1 mala žličica soli
– pola žličice suhog kvasca Dolcela
– 300ml mlake vode
– lan, sezam, suncokret

Priprema



Pomješajte brašna. Zapravo možete kombinirati brašna po želji, ali meni je nekako ova kombinacija najbolja.

Dodajte žličicu soli, pola žličice suhog kvasca i oko 300ml mlake vode i sjemenke po želji. Ja stavljam lan, sezam i suncokret. Sve zajedno pomješajte žlicom. Smjesa vam treba biti mekana i ljepljiva. Pokrijte je krpom i ostavite da tako odmara barem 12 sati. Ja si tjesto pripremim prije spavanja. Kako odmaram ja, tako odmara i tjesto!

Uključite pećnicu na maximum i u pećnicu stavite posudu u kojoj ćete peći kruh. Što se tiće posude, ja koristim malu okruglu staklenu vatrostalnu. Bilo bi super da imate glinenu posudu s poklopcem. A ako i nemate posudu s poklopcem nema veze..umjesto poklopca koristite alu-foliju.

Da se vratimo tjestu, Nakon 12 sati odmaranja, tjesto se napuhne, postane još mekše. Prebacite tjesto na pobrašnjelu površinu i rukama obilkujte tjesto u lopticu. Zamotajte u krpu i ostavite tako dok vam se pećnica ne ugrije.

Kruh prebacite u vatrostalnu posudu. Ja tjesto malo premažem vodom i zatim posipam sjemenkama. Poklopite kruh i pecite tako 30min. Nakon toga maknite poklopac, pecnicu smanjite na 200C i pecite da dobite lijepo zapečenu koricu. Kruh izvadite iz pećnice i zamotajte u krpu i ostavite da se ohladi! Ako uspijete!

Izvor: najbolji-recepti.com

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design