=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

Otkrila da je suprug vara i priredila mu rođendanski poklon koji će pamtiti dok je živ! Foto: Pixabay



Neke osobe misle da će proći bez posljedica ukoliko varaju. Neće, vjerujte. Evo kako se jedna prevarena žena osvetila:

”Imala sam osjećaj da me muž vara. Svi ti izlasci, svi ti dolasci kasno, sređivanje. Smješkao se dok je gledao u telefon. Uvijek je nakon posla ostajao “dokasno”. Kada bih zvala na posao, njegove kolege su govorile da je on otišao ranije. Nisam mogla sebe lagati i ubjeđivati da se to ne dešava.

Bila sam sigurna da me vara kada je u 11:30 otišao po mlijeko i nije se vratio dva sata. Ali, nije se mogao izvući s tim. Bližio mu se rođendan, a ja sam sasvim slučajno našla skrivene u ormaru bocu šampanjca i dvije čaše.


loading...


Njemu sam rekla da izlazim sa prijateljima. Dogovorila sam s njegovima da se nađemo ujutru u pola 9 ispred zgrade. Potom smo ušli u lift i došli u naš stan.

Njegova majka je nosila tortu, svi smo bili tihi i otključala sam vrata. Potom smo otvorili vrata spavaće sobe i povikali:” Iznenađenje”. Baš je bilo. Za njega koji je u tom trenutku bio sa ljubavnicom u krevetu.

Možete zamisliti njegovu facu. Svi su galamili na njega, a ja sam se pravila iznenađena. Vrištao je, jecao zbog toga što sam mu priredila, a kako je tek bilo smiješno gledati njegovu ljubavnicu kako traži svoj veš po sobi. To je svakako jedan od boljih rođendanskih poklona.

Izvor:  .kutaknet.com

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design