=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

Neodoljiva kokos fantazija sa šumskim voćem!



Sastojci

– 5dl mleka
– 40g pudinga od vanile
– 10 kasika secera
– 200g kokosa
– 1 vanil secer
– 10g zelatina ili 5 listica
– 6dl slatke pavlake



Za preliv
– 500g maline, kupine, jagode
– 5 kasika secera
– 5 kasika vode
– 1 kasika gustina

Priprema

Zelatin potopiti sa 6 kasika vode. Za to vreme skuvati puding, i dok je jos vruc, dodati zelatin. Ja sam zelatin prvo na tihoj vatri otopila pa dodala u puding, tako mi je sigurnije da nece biti gromuljice. Zatim dodati, vanil secer i kokos.



Ostaviti da se ohladi.

Umutiti slatku pavlaku, ali da je slabije umucena, pa dodavati kaksiku po kasiku fila od kokosa. Uzeti uski kalup 10-30cm, obloziti ga prijanjajucom folijom i sipati fil, dobro ga stisnuti da nema vazduha, stane taman ceo fil, prekriti folijom i ostaviti na ne koliko sati u frizider da se dobro ohladi.

Za to vreme dok se hladi, uzeti voce i malo ga izdinstati, (ja sam koristila smrznuto) da se bas ne raspadne, kao meni, pa u malu posudicu sipati vode i gustin izmesati i uliti u voce da se zgusne. Ostaviti da se ohladi. Seci u snite i uzivati, prijatno vam bilo.

Izvaditi kolac iz kalupa i preliti vocnim prelivom.

Izvor: coolinarika

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design