=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

KOLAČ SA JAGODAMA KOJI SE ŠIRI INTERNETOM I SVE VEČI BROJ JE LJUDI KOJI GA LAJKAJU



Sastojci:

– 400g mlevenog keksa
– 200ml đusa
– 450g sira
– 500ml slatke pavlake
– 250g šećera u prahu
– 500g jagoda
– 3 dl soka od jagoda
– 5-6 kašika šećera
– 2 kesice crvene želatine

Priprema:

Mleveni keks pomešati sa đusom , pa utisnuti u kalup za tortu i oblikovati koru.



Sir izmiksati sa šećerom u prahu, kada se sjedini, polako dodavati slatku pavlaku i umutiti dok fil ne postane čvrst. Kada je gotov, sipati u kalup preko keksa.

Jagode iseći po želji, staviti u šerpu i kuvati sa sokom od jagoda i šećerom. Želatin umutiti po upustvu sa vrećice Kada su jagode gotove , skloniti sa šporeta, dodati želatin, dobro promešati i odmah preliti preko belog fila.

Ostaviti u frižider da se ohladi!

Ja sam pravila male promene, podelila sam belu kremu na dva dela, isto kao i jagode i želatinu…Čisto zbog dekoracije, što znači da sam na podlogu od keksa stavila polovinu bele kreme, pa sam skuvala prvo jedan deo od jagoda, stavila u zamrzivač da se stegne želatina. Pa onda na to svatila drgi ostatak bele kreme, i skuvala ostatak jagoda sa želatinom, prelila na belu kremu i u frižider!

Izvor: coolinarka.com

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design