=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

Vladimir je pobedio smrt! Probudio se posle 16 dana kome, pa zaplakao kada je video oca



Čudo se desilo, dečak je stabilizovan i prebačen na dalje lečenje u Aleksinac

Sedamnestogodišnji Vladimir Miletić iz Bobovišta, koji je 1. oktobra teško povređenu saobraćajnoj nezgodi u svom selu kada ga je vozilom „isuzu d maks“ udario Dejan K. (43), došao je svesti i više nije životno ugrožen.

loading...




Dečak je zbog višestrukih povreda u niškoj bolnici više od dve nedelje lebdeo između života i smrti, a prognoze lekara bile su pesimistične.

Međutim, čudo se desilo, dečak je stabilizovan i prebačen na dalje lečenje u Aleksinac. Vladimirov otac Miroslav koji nije izbivao iz niške bolnice nadajući se boljim vestima najzad je odahnuo.

- "Vodi me kući tata"- to su bile njegove prve reči. Puklo mi je nešto ugrudima, uzdržao sam se da ne pustim suzu ali je Vlada zaplakao. Bio sam spreman za najgore, a opet nisam gubio nadu, lekari su mi otvoreno rekli dasu njegove povrede veoma teške. Uzdao sam se u Boga, otišao sam u manastir Sveti Roman, odneo jagnje i zapalio sveće. Čuo sam da je moja muka dirnula mnoge i da su molitve za moga Vladu čitane u manatirimaširom zemlje pa čak i u Ostrogu. Verujem da su mome sinu pomogli lekari alii da je ozdravio zahvaljujući Bogu – priča dečakov otac.

Miroslav je jedini Vladimirov staratelj jer mu je majka preminula kadaje dečak imao samo četiri godine.

- Imam samo njega, ne bih preživeo da se dogodilo najgore. Nisam bio ni živ nimrtav svih ovih dana, nisam jeo, pio, spavao. Na meni se vidi kroz kakve su muke prošle. Još me drži neki strah, još ne mogu da shvatim da je najgore gotovo. Bio sam svakog dana sa njim, masirao ga iako je bio bezsvesti, pričao sam sa njim, nadao sam se da me čuje. To su muke koje nikom ne bih poželeo – vajka se Miroslav.

Radmilo Janković, direktor Klinike za anesteziju i intenzivnuterapiju KC Niš priznaje da očekivanja lekara nisu bila velika.

- Dečak je bio na operacionom stolu za manje od sat vremena od povređivanja. Osim obostranog hematoma mozga, zadobio je i frakturukostiju lica sa krvarenjem i sinusima i kontiziju pluća, što su povrede sa jako niskim stepenom preživljavanja – objašnjava Janković.

Direktor aleksinačke bolnice Goran Vidić saopštio je da je Vladimir naputu oporavka.

- On je počeo da ustaje, uključen je terapeut i čim mu to stane dozvoli pićeupućen na rehabilitaciju – kazao je Vidić.

Vozač koji je udario dečaka pobegao je sa mesta nesreće. Istog dana prijavio se u policiju, pa je protiv njega podneta krivična prijava zbog teškog dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja.

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design