=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

Ljudi, molite se za našeg Darka! Lazićeve kolege u neverici, emotivne poruke podrške preplavile društvene mreže (FOTO)




Pevačice i pevači su se oglasili nakon što je Darko Lazić doživeo teško saobraćajnu nezgodu

Darko Lazić doživeo je tešku saobraćajnu nezgodu, a nakon toga je prebačen u KBC Zemun. Podrška pevaču uputile su brojne njegove kolege koji se nadaju da će se ona izvući iz ove teške situacije.


Zbog ove nemile situacije oglašavali su se na društvenim mrežama pevačice i pevači.

Boban Rajović.

- Ne daj se Darko, brate. Budi jak, nije to ništa za tebe. Uskoro zajedno pevamo - napisao je Boban.

Milan Dinčić Dinča.

- Drž se, Dare. Daće Bog da ti je ovo samo lekcija - napisao je Dinča.

Sloba Vasić.

- Brate moj ustao sam jutros sa naj tužnijom vešću ikad. Ne mogu da verujem da nisam tu i da ne mogu da dođem i budem sad uz tebe! Ali ću moliti Boga da sve bude kako treba i verujem u tebe!!! Ne daj mi se druže moj!!!!!! Voli te tvoj brat!!! Moramo mi pisati još puno pesama i otpevati!!! - napisao je Vasić.

Ljuba Perućica.

- Ajde, jak si ti, izbori se, pa da se opet smejemo ovako! Ne posustaj - napisao je Perućica.

Aca Živanović.

- Biće moj kure jači nego ikad kad izađe - napisao je Živanović.

Slavica Ćukteraš.

- Dragi Darko, molimo se za tebe svi. Bog neće dati da se desi išta loše- Ti si snaga, pokaži je sad - napisala je Slavica.

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design