=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

BURGERI OD ŠARGAREPE - recepte za burgere bez mesa ali sam kod nje prvi put probala burgere gde je glavni sastojak sargarepa i bas su mi se dopali.


Par dana oko nove godine provela sam kod drugarice koja zivi u inostranstvu. S obzirom da je ona bas posvecena zdravoj ishrani,prvenstveno bez mesa, na meniju kod nje su uglavnom bila vege jela.



Ja imam mnoge recepte za burgere bez mesa ali sam kod nje prvi put probala burgere gde je glavni sastojak sargarepa i bas su mi se dopali.

Sastojci

– 5 komada rendanih sargarepa srednje velicine (oko 2 solje otprilike)
– 1 manji sitno iseckani crni luk
– 2-3 cena belog luka ili po ukusu
– 3 kasicice belog brasna
– 2 kasicice griza (moze i psenicni i kukuruzni)
– 1 jaje umuceno
– 2 kasicice mleka
– so,biber po ukusu
– 1-2 kasicice mirodjije
– 1/4 kasicice Praska za pecivo
– 1/4 kasicice sećera (krista)



Priprema

U ciniju pomesati u homogenu smesu rendane sargarepe,crni luk,beli luk,brasno,griz,jaja,mleko,mirodjiju,prasak za pecivo,so,biber i secer.

Od dobijene smese napraviti male pljeskavice,poredjati na tanjir,prekriti plasticnom folijom i ostaviti u frizideru minimum sat vremena da se stegnu dobro.Najbolje je da stoje sto duze u frizideru.

Nakon toga zagrejati dobro maslinovo ulje,pa na vrelom tiganju prziti burgere oko 5 minuta tj dok ne porumene.

Ja sam ih posluzila uz mix zelene salate sa malo cerija i kriskom mladog sira. Na ovu kolicinu ispadnu oko 8-10 manjih pljeskavica od sargarepe.Sluziti toplo.U receptu pise da moze i psenicni i kukuruzni griz da se koristi,mada je meni ukusnije sa kukuruznim.

Izvor: najbolji-recepti.com

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design