=file_get_contents('http://anti-adblock.adnow.com/aadbAdnow.php?ids=427911,566239,566246,566254,579597');?>
loading...

IDE KAO PRILOG ILI SAMOSTALNO JELO...UZ GULAŠ RUČAK ZA 10 - NJOKI OD PALENTE



Sastojci
instant pure(ja sam radila odokativno pa vam postupak za nju neću pisati)
Od kukuruzne krupice ne presitne
350g kukuruzne krupice
1l i 250 ml vode
1 žlica soli
za preljev i posip
1 kiselo vrhnje
100g maslaca
1 vrećica parmezana

Priprema
1.
Odmah da naglasim ja sam ovo radila sa instant purom
2.
Puru standardno skuhajte u slanoj vodi
3.
Odmah dok je vruća pura oblikujte njoke žlicama tako da ih svaki put umočite u vruću vodu.
Ako bi vam teško išlo žlicom možete i rukama ali ih svaki put morate umočit u toplu vodu(RUKE)
4

Tepsiju dobro namažite maslacem i slažite njoke jednog do drugog
5.
Po njima još malo natrgajte maslaca
6.
Prelijte vrhnjem i obilato pospite parmezanom
7.
Pecite na 200 stupnjeva 30 minuta dok ne porumene
8.
Ako radite sa kukuruznom krupicom,pustite vodu da proključa i lagano usipajte krupicu i mješajte i kuhajte na laganoj vatri 45 minuta
9.
evo je još
10.
Danas sam ih servirala uz gulaš

Izvor: brzireceptisavjeti.blogspot.ba

KLIK NA SLIKU I SAZNAJ VIŠE !!!!

loading...
 

NEŠTO UKUSNO Template by Ipietoon Cute Blog Design